FANDOM

To była moja pierwsza misja. Ja i moje przyjaciółki byłyśmy na leśnej planecie Rhos, gdzie chłopcy zorganizowali ruch oporu. Byłam jeszcze wtedy młoda i służyłam, jako kapitan sił zbrojnych matriarchatu i dowodziłam stuosobową kompanią złożoną z elitarnych tropicielek oraz strzelców. Wspomagał nas batalion rebeliantek pod dowództwem Majora Katariny, chociaż to ja dowodziłam całą grupą złożoną jeszcze z niewielkiej jednostki pancernej. Przez dwa tygodnie polowałyśmy na buntowników podzielonych na niewielkie obozy. Po wyłapaniu wszystkich obozowiczów nasze obozowisko zaatakowała grupa buntowników. Do tej pory nie pamiętam ilu ich było, ale było ich tyle, co cały batalion. Walczyli starą, ziemską bronią, taką jak karabiny AK-47 z modyfikacją energetyczną i amerykańskimi karabinami M4 i M16. Walka była krwawa, jednak razem z czołgami szybko rozgromiliśmy wrogie oddziały i wyłapaliśmy ich członków. To właśnie wtedy po raz pierwszy zostałam ciężko zraniona z karabinu SCAR-H dźwiganego przez ich przywódcę. Miał zieloną zbroję z pancerzem przypominającym mięśnie i czerwony wizjer hełmu- uciekł i nigdy go już nie spotkałam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki